Dag 15 Paksong- Suratthani – Koh Phangan - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Vera & Jordy Biesen - WaarBenJij.nu Dag 15 Paksong- Suratthani – Koh Phangan - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Vera & Jordy Biesen - WaarBenJij.nu

Dag 15 Paksong- Suratthani – Koh Phangan

Blijf op de hoogte en volg Vera & Jordy

22 December 2013 | Nederland, Venlo

Dag 15 Paksong- Suratthani – Suratthani Pier – Koh Phangan

Voor we vertrekken heeft Jordy nog een uurtje de tijd om te spelen met de Thaise kinderen die in de weekenden naar TCDF- resort komen. Deze kinderen zijn arm en kunnen hier in de weekenden even echt kind zijn. Jordy had voor iedereen vanuit Nederland een cadeautje meegenomen. Hij mocht ze zelf aan de kinderen uitdelen en wat waren ze er blij mee, echt super om zoiets te doen.

Daarna zijn we met de taxi naar de minivan gebracht om vervolgens door te reizen naar Suratthani. Normaal zijn er in de minivan 16 plekken maar nu waren het er 18 en de bagage moest er ook nog bij. Het was een volle bus. Na 2,5 uur komen we dan eindelijk aan in Suratthani en kunnen we onze benen strekken. Nu bleek dat we nog een uur met de minivan naar de Pier moesten. We snappen er niks meer van maar het zal wel.

Na een uurtje komen we dan eindelijk op de pier aan, nog een uurtje en dan vertrekt onze boot.

Om 19.00 uur arriveren we dan eindelijk op Koh Phangan en na een kwartiertje in de taxi zijn we bij ons hotel. We hebben een bungalow (Tong Yang bungalow) aan de zee met privé strand. Oww wat is dit genieten zeg. Na een drankje gaan we lekker slapen want we hebben een reis van 10 uur achter de rug.

Welterusten….!!!