Dag 9 & 10 Chiang Mai - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Vera & Jordy Biesen - WaarBenJij.nu Dag 9 & 10 Chiang Mai - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Vera & Jordy Biesen - WaarBenJij.nu

Dag 9 & 10 Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Vera & Jordy

16 December 2013 | Nederland, Venlo


Dag 9 Chiang Mai

Vandaag hebben we een lekker lui dagje. Tot 16.00 uur hebben we heerlijk niks gedaan. Om 16.00 uur zijn we naar de zondagmarkt in Chiang Mai geweest. De markt was zeker 1 kilometer lang. Ze hadden heel veel leuke kraampjes dus helaas hebben we iets teveel geshopt..:(…..Maar we hebben ook heel veel leuke souvenirs gekocht.

Terwijl we over de markt liepen hoorden we ineens een hard geluid van ‘muziek’ of voor ons taalgebruik ‘gejengel’. En binnen 10 seconde stonden de duizenden mensen die op de markt liepen stil. We wisten niet wat ons overkwam en we bleven uit verbazing dan ook maar stilstaan. Toen de muziek was afgelopen paradeerde iedereen weer door over de markt.

Rond 21.00 uur heb ik oma en Jordy afgezet in het hotel en ben ik zelf nog even over de markt gelopen om wat leuke cadeautjes te kopen voor 24 december. Toen ik rond 22.30 uur terug liep naar het hotel besefte ik dit ik geen sleutel had, om 21.00 uur sluit namelijk de poort van het hotel. Bij het hotel aangekomen was het hek al dicht, en natuurlijk had ik mijn telefoon op de kamer laten liggen. Ik kon dus niemand bereiken die voor mij de poort kon opmaken. Ik zag mezelf al de nacht doorbrengen buiten de poort…..Maar als ik om 23.00 uur niet terug was dan zou Jordy me komen zoeken….dan nog maar even een half uurtje wachten hier…Gelukkig besefte Oma en Jordy dat ik geen sleutel had en ze kwamen me al ophalen. Wel fijn dat ik lekker in mij bedje kon slapen i.p.v. buiten de poort…hihihihi…;)

Dag 10 Chiang Mai

Vanmorgen hebben we de Tuk-Tuk genomen naar China Town, dat is een grote markt waar voornamelijk de lokale bevolking te bevinden is. We waren opzoek naar kerstmutsen en die hebben we gelukkig daar gevonden. Na 2 uurtje sjokken waren de beentje moe en zijn we terug gegaan naar het hotel. Jordy heeft lekker gezwommen en een paar showtjes in het water weggegeven.

Na lekker gerelaxt te hebben zijn we een hapje gaan eten bij een Mexicaans restaurantje met live muziek. Dit was echt genieten. Terug gekomen in het hotel hebben we nog even een drankje genomen. En Jordy is dol geknuffeld door de meisjes die hier in het hotel werken. Hij zegt mama ik lijk wel beroemd hier. Ook op straat willen kinderen met hem op de foto, echt ongelooflijk. Normaal zijn wij degene die hier met iemand op de foto willen maar hier is het andersom…

Nu gaan we lekker slapen want morgen reizen we weer verder. We gaan met het vliegtuig van Chiang Mai naar Bangkok en van Bangkok naar Ranong naar het TCFD-ecologic resort.

  • 16 December 2013 - 22:07

    Tijs:

    Nou weer een avontuur erbij, gelukkig werd je nog op de valreep binnen gelaten.
    Fijn dat je je grootste twee hobby's op deze manier kunt combineren:
    Shoppen & reizen!

    Ben benieuwd of er ook iets voor mij bij zit...?

    Ik ben bezig met een aanbouw om alles op te slaan.

    Grt Tijs

  • 18 December 2013 - 11:56

    Patty:

    He mupkes...

    Zoooo ik heb weer ff bij gelezen.
    En wat n prachtige verhalen zeg :-)
    Jordy zal vast over 12 jaar nog eens terug gaan...onze bollywoodster!!
    Heel veel plezier nog!
    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera & Jordy

Actief sinds 30 Nov. 2013
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 7530

Voorgaande reizen:

09 December 2014 - 16 December 2014

New York City

06 December 2013 - 31 December 2013

Thailand

Landen bezocht: