Thailand - Reisverslagen van Vera & Jordy van Biesen - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslagen van Vera & Jordy van Biesen - WaarBenJij.nu

Thailand

Hoe is het allemaal begonnen? In september 2012 ben ik met mijn allerliefste vriendinnetje afgereisd naar Thailand om daar lekker samen van een welverdiende vakantie te genieten. We hebben genoten en echt een super leuke tijd gehad daar. Eva had het zo naar haar zin gehad dat ze besloot om enkele maanden later weer opnieuw naar Thailand af te reizen, ditmaal helaas zonder mij. Ik had de verplichting om mijn tentamens te maken op school. In de periode dat ze in Thailand was heeft ze de liefde van haar leven leren kennen. Een schot in de roos. Eva plaatste een foto op Facebook en de liefde straalde er vanaf. Dat zag ik meteen. Sreeji heeft enkele maanden daarna in Nederland doorgebracht en ze leken voor elkaar gemaakt. Daarom heeft Eva in september de stap gemaakt om met Sreeji mee terug te gaan naar India en Nederland voorgoed te verlaten. En wat is er nu mooier om samen in het huwelijksbootje te stappen op de plaats waar je elkaar hebt ontmoet......

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2014

Dag 20-23 Koh Phagan

26 December 2013

Dag 17 - 19 Koh Phangan

22 December 2013

Dag 16 Koh Phangan

22 December 2013

Dag 15 Paksong- Suratthani – Koh Phangan

22 December 2013

Dag 14 Paksong
Vera & Jordy

Actief sinds 30 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7516

Voorgaande reizen:

09 December 2014 - 16 December 2014

New York City

06 December 2013 - 31 December 2013

Thailand

Landen bezocht: